Eyyüp bozkurt

Eyyüp bozkurt
@Gren63
Biraz daha uyusam ve bütün bu şaçmalıkları unutsam, nasıl olur..
Sayfa 20
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnan ansızın yanında ola bilirim Gözlerim gök mavisi Düşlerim yem yeşil Kapını çala bilirim. Şaşar kalırsıng Biz şaşkınlığını alıp bir kenara koyarız Ansızdır herşey paldır küldür dalı verelim hayata Geceleri üstüne çekerim gök yüzünü Üşümeyesin Sen üşürsen yaprak döker ağaçlar Yağmur değer kuşlara Kuşlar ki emanetir bizlere. Sen gül güler açsın her yerde Hadi gülelim silahların konuştuğu günlerde Dağları aşalım su getirelim sevdiğimize. Eyyüp Bozkurt..
Şeytan
Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salklığımızın uydurması... İçimizde şeytan yok.. İçimizde aciz var.. Tembellik var.. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak ihtiyadı var...
Sayfa 250 - Yapı kredi yayınevi
Eğitim
Belki pek az... Ama var..
Unutmayın ki, dünyada en korkun şey, ümidini kaybetmektir. Bu söylediğim gibilerin az ve henüz kendilerini tam göstermemiş olması, günün birinde iyinin doğrunun ve kıymetlinin hâkim olacağından ümidi kesmeyi icap ettiremez... Bugün şurada burada teker teker yaşayan ve çalışanlar yarın birleşince bir kuvvet olacaklar ve en kuvvetli silahı; haklı olmak silahını ellerinde tutacaklardır...
Sayfa 248 - Yapı kredi
Eğitim