Gonca

Gonca
@Grg62
Bir zamanlar kendimi bulunmaz Hint Kumaşı sanmıştım, kaç metredir benim yokluğum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitireceği bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Kötü biri olmamak bir yana,herhangi bir şey olmayıda beceremedim: Ne kötü ne iyi,ne alçak ne namuslu,ne kahraman ne de haşerenin biriyim.
Edebiyat
Rahat bırakılmamıza gerek yok.Aslında arada sırada rahatsız edilmemiz gerek.En son ne zaman gerçekten rahatsız oldun ? Önemli bir konuda gerçek bir konuda.
Edebiyat
Annem çok sevinmelerin kadınıydı/Bazen sevinince annem gibi rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına
Şiir