Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitireceği bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Rahat bırakılmamıza gerek yok.Aslında arada sırada rahatsız edilmemiz gerek.En son ne zaman gerçekten rahatsız oldun ? Önemli bir konuda gerçek bir konuda.