+ Bir kibrit çakıp kaplumbağanın altına tutmanın iğrenç bir şey olduğunu söyledi Dill.
- İğrenç filan değil,sırf dışarı çıkarmak için,ateşin içine atmak gibi birşey değil. Diye gürledi Jem.
+ Kibritin ona zarar vermeyeceğini nereden biliyorsun?
- Kaplumbağalar hissetmez aptal. dedi Jem
+ Hiç kaplumbağa oldun mu?
Bir gezegen görmüştüm, orada kırmızı suratlı bir bey yaşıyordu. Hiç çiçek koklamamış ve hiç yıldıza bakmamış. Hiç kimseyi sevmemiş. Hayatında sayıları toplamaktan başka bir şey yapmamış, yine de senin gibi, bütün gün "önemli bir adamım ben!" "Ciddi bir adamım" der dururmuş. Görünürde yanına yaklaşılmazdı. Fakat adam değil mantarın tekiydi.