Gül Nur Öztürk

Gül Nur Öztürk
@GulNur2827
Kız: "o gelmez artık." Dedi. Nereden biliyorsun dedim. Gidişinden belliydi. Dedi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+ Bir kibrit çakıp kaplumbağanın altına tutmanın iğrenç bir şey olduğunu söyledi Dill. - İğrenç filan değil,sırf dışarı çıkarmak için,ateşin içine atmak gibi birşey değil. Diye gürledi Jem. + Kibritin ona zarar vermeyeceğini nereden biliyorsun? - Kaplumbağalar hissetmez aptal. dedi Jem + Hiç kaplumbağa oldun mu?
Bir gezegen görmüştüm, orada kırmızı suratlı bir bey yaşıyordu. Hiç çiçek koklamamış ve hiç yıldıza bakmamış. Hiç kimseyi sevmemiş. Hayatında sayıları toplamaktan başka bir şey yapmamış, yine de senin gibi, bütün gün "önemli bir adamım ben!" "Ciddi bir adamım" der dururmuş. Görünürde yanına yaklaşılmazdı. Fakat adam değil mantarın tekiydi.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Biliyor musun, insan kederli olunca, güneşin batışını daha çok seviyor.
Sayfa 31·Kitabı okudu
"Öleli neredeyse yirmi yıl oluyor," dedi Leyla Meryem'. "Ölmek bile yetmiyor mu?"
Sayfa 330·Kitabı okudu