Gülçin

Tek başımayım, bundan şikayetçi değilim, kendimle başayım.Kendimle hiç baş başa kalmayabilirdim, işte o zaman sonsuzlukta kaybolmuş olurdum.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Sözcüklerin de kendine özgü bir mizahı var.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Alıntı
Ben yalnızlığı istemiyorum ama yalnızlığa gereksinim duyuyorum.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Alıntı

Gülçin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·69 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2026 13:26
·
2026 43. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma