Güzel adamların kalpleri vardı, aşık bakışları vardı , sesleri vardı insan içini titreten , özlemleri vardı gönlüne sakladıkları ... Şimdi onların sadece şarkı ve şiirlerinden bahsetmek olmazdı. Sürçi lisan ettiysem affola...🌞🪐
Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Elem neşrah leke sadrek
2- Ve vada'na 'anke vizreke
3- Elleziy enkada zahreke
4- Ve refa'na leke zikreke
5- Feinne me'al'usri yüsren
6- İnne me'al'usri yüsren
7- Feiza ferağte fensab
8- Ve ila rabbike ferğab
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-___
Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
1- Senin için bağrını açmadık mı?
2- İndirmedik mi senden o yükünü?
3- O sırtında gıcırdamakta olan (ve bu şekilde sana eziyet veren) yükünü?
4- Senin şanını yüceltmedik mi?
5- Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var.
6- Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!
7- O halde boş kaldığında yine kalk yorul!
8- Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O'na doğrul!
Anladım ki
Anladım ki;
İnsanlar...
Susanı korkak,
Görmezden geleni aptal,
Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar...
Oysa ki;
Biz istediğimiz kadar hayatımızdalar.
Göz yumduğumuz kadar dürüstler
Ve sustuğumuz kadar...
İnsanlar.
Sen gel bakalım...
Gel...
Ateşle nasıl oynanır göstereyim.
Gör bakalım,
Ateş mi seni yakar,
Sen mi ateşi?
Hüzün taze tutar aşk yarasını.
Yaramdan da hoşum,
Yarimden de...
İmtihan bu ya...
Balığın gönlü,
Çöle vurulur...
O yüzden ne arıyorsan,
Kendine bir ayna ara...