Anladım ki
Anladım ki;
İnsanlar...
Susanı korkak,
Görmezden geleni aptal,
Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar...
Oysa ki;
Biz istediğimiz kadar hayatımızdalar.
Göz yumduğumuz kadar dürüstler
Ve sustuğumuz kadar...
İnsanlar.
Sen gel bakalım...
Gel...
Ateşle nasıl oynanır göstereyim.
Gör bakalım,
Ateş mi seni yakar,
Sen mi ateşi?
Hüzün taze tutar aşk yarasını.
Yaramdan da hoşum,
Yarimden de...
İmtihan bu ya...
Balığın gönlü,
Çöle vurulur...
O yüzden ne arıyorsan,
Kendine bir ayna ara...
Anılar defterinde gül yaprağı
Gibi unutuldum kurudum
Başıma düştü sevda ağı
Bir başıma tenhalarda kahroldum
Sen kim bilir rüzgârlı eteklerinle
Kim bilir hangi iklimdesin, ben
Sensiz bu sessizlikle
Deliler gibiyim sensiz
Bu sessizlikle
Ayrılıkla başım belada
Gözlerini çevir gözlerime
Yoksa sensiz bu sessizlikle
Deliler gibiyim
Sensiz bu sensizlikle
" Hastalığı aşk olan yâr kokusu dışında başka birşey ile iyileşmez." Ey sevgili, o zaten kimsesiz,
Ona bundan daha fazla zulüm etme , ona yardım et Ya Hūda! Aşkı onu Yakup peygamber gibi gözlerini kör edecek. Yusuf peygamber gibi hasret çekecek. Sevda ona zulmedecek...
Yazar : Gülzemin BAŞDOĞANLAR
Kitap : BİR GARİP GÜNEYDOĞU AŞKI
WATTPAD: wattpad.com/story/245179495...