Hamdi

“İnsanı insan yapan duygularıdır, sadece onları birbirimizden daha farklı ifade ediyoruz. Çok farklı görünsek de hepimiz özümüzde aynıyız ve kendine yeterince dürüst olur, kendini yeterince iyi tanırsan bütün insanları tanırsın.”
Sayfa 124 - Pegasus yayınları
Alıntı
Hamdi
İnsanın en iyi hali, doğal olan halidir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne geriye bak kızgınlıkla ne de ileriye korkuyla… Sadece etrafına bak , farkındalıkla...
İnsan ve Hayat
Hamdi
Anı yaşamak lazımmm
Dürüstçe sarf edilmiş hiçbir hayır, başkasının hayatını karartmaz.
Hamdi
Çok doğru ve yerinde bir söz