Neden,neden alnındaki yikkınlık,
Bakışlarında ki öldüren buğu?
Kaç yol ağlamaklı oluyorum geceleri...
Nasıl da almış aklımı,
Sürmüş,filiz vermiş icimde sevdan,
Dost,düşman söz eder kendi kavlince,
Kinanmak,yiğit başına.
Bu,ne ayıp,ne de yasak,
Öylece bir gerçek,kendi halinde,
Belki,yaşamama sebep...
Evet,ağlamaklı oluyorum,demdir bu.
Hani,kursun sık san geçmez geceden,
Anlatamam, nasıl ıssız,karanlık....
Ve zehir-zikkim cigaram.
Gene bir cehennem var yastigimda,
Gel artık..