Halil İbrahim

Halil İbrahim
@Halilbdy
“İnsanlar alemi” denen yer, her şeye karşın korkunç bir yerdi. Kesinlikle, her şeyin tek bir hamleyle neticelendiği sevimli bir yer değildi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan denen varlık o kadar kolay bir şekilde, bir çırpıda değişebilir ve utanç verici, hayır, gülünç derecede korkunç bir değişim geçirirdi.
Bir gün yorgun bedenlerin dinlendiği yerde yeniden buluşacağız!.
Sayfa 411·Kitabı okudu
insan, sahip olduğu nimeti tam elinden çıkarken anlıyor
Hiçbir makam âdi değildir; âdi olan, insanlar..