George ORWELL’in 1984 isimli kitabı ile birlikte en önemli eserlerinden birisi,sosyalizmi sert bir şekilde eleştiriyor. En çok beğendim cümlesi Özgürlüklerini savunamayanların ödedikleri bedel ağır olur cümlesiydi, kitabın bize göstermiş olduğu diğer bir konu ise gücü elinde bulunduran iktidar sahipleri muhakkak kötüleşiyor, kontrollerini kaybediyorlar,dün yanlış dedikleri bugün doğru oluyor tek önemli olan şahsi menfaatleri oluyor. Beyaz Zambaklar Ülkesinden bir alıntı paylaşmak istiyorum; Yöneticiler kendi içinizden çıkan kişilerdir.sizlere tavsiyem muhakkak okunması gereken bir kitap iyi okumalar
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!