Şerger

Şerger
@Haliskartal
Hayatın tarzı duruşu bu;istemem gayrı kuruşun Aç kalırım da yapmam şu pis düzene saygı duruşu ! S.palaur/ne için yaşıyorum
Yobazlık, yüzyılımızın bütün siyasi ve dini hareketlerini sarmış bir hastalıktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Babalar Günü
Babalar Günü geldi… Ben yine anıların kapısını çaldım. . Mezar taşına değil, Hatıralarına sarıldım, hafızamın sararmış albümünde seni arıyorum. Albümdeki siyah beyaz fotoğrafın, hayatımın en renkli günlerini hatırlatıyor bana. . Ben senin gülen yüzünü özledim. Babalar Günü geldi… Bir ölümün sessizliği değil, . Pazar sabahlarının o eski neşesi düştü aklıma. Kapıdan girişin, gülüşün, üzerimi örtüşün, sofrada oturuşun. . İnsan bazen bir sesi özlermiş en çok. Ben senin oğlum diyen sesini özledim. Ben senin üzerime sinen kokunu özledim.
Şiir
Pêlek maye emrê min, ezê bimirim... * * * Bir an kalmış ömrüm, öleceğim...
Kurdî