Bir oturuşta okunabilecek bir kitap. Sayfaların yarısında resim vardı, diğer sayfaların da çoğunlukla 1/3 yazı, gerisi boşluk şeklinde olduğundan kısa bir kitap. Ama içi dev. Simyacı tadında bir kitap. Yine basit bir anlatımla hayata dair bir sürü şey anlatıyor yazarımız. Okçu-ok-yay-hedef vs hepsi hakkında bir şeyler anlatarak bunları metafor olarak kullanmış. Okuması çok keyifli, bolca düşündürücü. Mutlaka okuyun derim.