Serinin ilk kitabı çarpılmayı pek sevememiştim ama ikinci kitap elimde olduğu için okumak istedim.
İlk kitap duygu olarak beni etkilememişti ama bu kitapta tam tersi oldu.
Nerdeyse daha ilk sayfadan Will'in hissettiği her şeye ben de inandım ve hissettim.
Bu yüzden kitabın bazı yerlerini ağlayarak okudum ve bir günde bitirdim.
İlk kitap da sürükleyici, çabucak okunan bir kitaptı ama serinin ikinci kitabını kesinlikle daha çok beğendim.
Karakterleri Will'in bakış açısıyla okumak çok daha güzeldi.
Üçüncü kitabı da çıktı bu serinin yakın bir zamanda onu da okuma isteği uyandırdı bende bu kitap.