Herkes ne diyecek?.. Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?
İnsanlar kendi ihtiyaçları için yaşıyorlar gibi görünseler de, asıl olan herkesin sevgiyle yaşadığı gerçeği. Sevgi dolu insan Tanrı’nın yanında olur, Tanrı onun içinde olur, çünkü Tanrı sevginin ta kendisidir.
Yalnızca başlangıçtaki vesileye bakmakla yetinirseniz bir sevginin gücünü yanlış değerlendirirsiniz, aslında daha öncesindeki gerilime, ruhun bütün büyük sarsıntılarına zemin hazırlayan, yalnızlığın ve düş kırıklıklarının yarattığı o bomboş karanlığa bakmak gerekir.