KankaSenÖdeBenSanaAtarım

KankaSenÖdeBenSanaAtarım
@Hapsurup07
Hemşire
boks ringinde kazanip, dans pistinde kaybetmek" diye bir sey olmasaydi ben icat ederdim.
Reklam
neşeli şeylerin altında hüzün yatar. hele üzerinde çok durup incelersen insanı tanrı bilir nerelere kadar sürükler."
"önyargıları atınca geriye gerçekler kalır.
öyle tabii,insan korumalı kendini.hem mutsuzluktan,hem de kaybı halinde yine mutsuzlukla neticelenecek mutluluktan.''
tanrı her yerde olamadığı için anaları yarattı. (yahudi atasözü)
Reklam