📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aklıma düştü gözlerin
Boynumu büktüm ağladım
Elveda dediğin yerin
Yanına çöktüm ağladım.
Oturduk sanki göz göze
Hayalinle ben diz dize
İki çay söyledim bize
Bir tütün yaktım ağladım..
En güzel şekilde yaratılan insan,şu kainat ağacının bir meyvesi olarak halk edilmiş ve onun bütün güzelliklerinden ve nimetlerinden istifade edecek tarzda yaratılmış.Bu alemin dikkatli bir seyircisi olmuş.koca dünya,kendisi için güzel bir ev olarak hazırlanmış.Dağlar ve denizler,onun emrine verilmiş,hava latif bir bineği olmuş.Arılar ona bal yapmış,ipek böcekleri onu giydirmiş,koyun ve kuzular onu beslemiş,kendisi çamur yiyen ağaçlar,ellerini uzatarak en lezzetli meyveleri ona takdim etmiş.Ve insan,Kainat Sultanı ‘nın birliğini ve haşmetini,her birisi kendi hususi lisanıyla ilan eden sayısız varlıkların,topyekun tercümanı ve takdimcisi olmak vazifesiyle şereflenmiş.