Burkiğ

Burkiğ
@Hataylee
Gülmeyi başarabildigim her an kazanmaya çok yakınım :) Mahalle yanarken genellikle saçımı tararım Bir elimde cımbız diğer elimde ayna vardır :)
Harbinden öyle ha 30lu yaşlardan sonra aşk da yaşamak zor 🥳👏😂

Ebru

@Ozgurceokuryazar
·
Ayrılık...
Evet. bir zamanlar aşık olacak kadar şanslıydınız , işte bu da ikramiyenin güle güle harcayınız…
Sayfa 14
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni yarattığına inandığın her neyse onunla kalbin arasında daimi bir ilişkin yoksa senin ruhunda büyük bir kaos oluşur. Günlerin bir boşlukta ortada kalmışçasına tutarsız gülmelerin anlık mutlulukların kısa olur. Yazar boşuna dememiş din toplumun afyonudur. Seni kendinin karanlıgından alan güzel bir afyon tabi ki...
🥹

Zeynebim

@Samanyolubedevissi
·
Fırat kenarında kurt kuzuyu değil, tüm sürüyü yedi. (Dursun Çiçek) "Sonra da çobanlarla oturup insân hakları, demokrasi, uluslararası hukuk, medeniyet, barış, birleşmiş milletler, insanlık, vb. hakkında siyâsî sohbet ettiler ; felsefi tartışmalar yaptılar. Ve de çoban köpeklerine kemikleri atıp gülüştüler. Bize de kahrolmak ve utanmak düştü. İhsan Fazlıoğlu
Filistin
Vay...

Mikail Balcı

@Ogretmen_Okur
·
Ne varsa, onlar aldı. Şimdi, bana - küçük bir ölüm kaldı.
Sayfa 201 - Yapı Kredi Yayınları, 1. Baskı, Mayıs 2021.·Kitabı okudu
Şiir
...

Banu SEZER

@Pafim
·
Cehennem, birden girilen bir yer değildir; oraya küçük adımlarla farkında olmadan girilirdi.
Sayfa 119 - Jaguar Yayınları·Kitabı okudu