Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır..
Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten..
İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır...
İnsanlar Tanrı önünde eşittir ama hayattan zekaları, becerileri, azimleri ve kazanma hırslarına uygun olarak pay alırlar. Bu yüzden mutlak eşitlik yoktur.