Tuğba

Tuğba
@Hayat152
" Pirayesiz lâl olur benim dilim," derdin ya şimdi kimce konuşuyorsun? 𝓗𝓪𝓯ı𝔃 𝘈ÜİF|
@Hayat152·
·
sabitlendi
Değer verdim, Kaybettim. Mutlu oldum, Kaybettim. Üzüldüm, Kaybettim. Gülümsedim, Kaybettim. Sabrettim, Kaybettim. Konuştum, Kaybettim. Sustum Kaybettim. Ama bütün bunlar çok fazla canımı acıtmadı.En canımı acıtan severek kaybetmek oldu..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Vahiyle inşâ olmaya ve hayatı vahiyle inşâ etmeye aday olan herkese..."
Gazâli mizân şekillerini Kur'an'dan öğrendiğini şu sözlerle dile getirmektedir: " Ben bu ölçüleri Kur'an'dan öğrendim. Sonra onlarla bütün ilahi bilgileri hatta kıyamet günü diriliş ahvalini, kabir azabını, ehl-i fücûr'un maruz kalacağı azabı, tâat ehlinin göreceği mükafatı o ölçülerle ölçtüm. Bunların hepsini Kur'an ve hadislere uygun buldum ve kesin olarak inandım ki Muhammed (sav) sadıktır ve Kur'an haktır."
"Benim burada ne işim var?" (Son zamanlarda sık sık ‘Benim burada ne işim var?’ diye soruyorum kendime… Ama anladım ki, en güzeli beklentisiz yaşamak, içindeki çiçeği soldurmadan hayatı kucaklamakmış. O zaman fark ediyorsun ki, hayat aslında çok tatlı ve her gün şükredecek bir şey var. Belki bir gün sen de bu tatlılığı fark edersin…)