Babam bir akşam eve gelip ” Kahve yapıyorum içer misin?” diye sordu.
”Olur baba…” dedim ”Sağ ol.”
Sütlü bir kahve hazırlayıp koydu önüme
”İyide baba bu sütlü” dedim.
”Evet,sevmez misin?”
“Süt içemiyorum ya ben?”
“Neden?”
“Laktoz intoleransım var,sütteki laktoz bağırsaklarımı mahvediyor.Kaç defa hastanelik oldum ya ben?”
“Hadi ya,bilmiyordum,ne zamandır var bu?”
“Doğduğumdan beri var baba…”