📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Yükseğe çıkmak isteyeli artık kendime güvenim kalmadı .Nasıl oldu bu ? Pek cabuk değişiyorum. Bugünüm, dünümü yaşıyor. Merdivenleri çıkarken , basamakları atladığım oluyor sık sık ve hicbir basamak bağışlamıyor bunu. Yukardayken kendimi hep yanlız buluyorum. Kimse benimle konuşmuyor. Yalnızlık ayazı titretiyor beni . Ne arıyorum yükseklerde?Benim hor görmem ve özlemim, birlikte büyüyorlar; ne denli yükseğe çıkarsam, o denli hor görüyorum yukseleni. Ne arıyor yükseklerde? Nasıl utanıyorum yükselmeden ve sendelememden! Nasıl alay ediyorum çabuk çabuk solumama! Nasıl nefret ediyorum uçandan ! Nasıl yoruldum yükseklerde !