Bedia BABRAK

Bedia BABRAK
@Hilalbabrak
"Dünya ,yaşanılır bir yer olmaktan çıkmıştır"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölenin de, öldürenin de o son anda, kimin haklı ya da haksız olduğunu bilmediğini açıkça görmekti savaş. Azıcık insafı ve zekası olan herkes için, kıyım sonrası korkunç bir hiçlik duygusunun hücum edeceğinin çaresizce bilinmesiydi de...İşte buydu savaş...
Sayfa 265
Savaş
"Şimdi burada bir sen varsın Allah'ım"diye fısıldadım, "yalnız sen ve iraden.Ben artık yokum, zaten hiç olmadım ki..."
Sayfa 267
Düşünce
Ve samimiyetsiz insanların şerrinin, şeytanınkinden daha beter olduğunu da unutmayın...
Sayfa 77 - Merkez Efendi
Dayandığımız şeylerin hangisi buna değerdi??
Hayat