“Herkes zaman zaman kendini açacak yeni, temiz bir sayfa ister ancak hayat öyle bir hak tanımaz. Daha önce yazdıklarını silmek gerekir. O zaman da ya iz kalır, ya da sayfa yıpranır.”
Kendin için dua etmek... Kalbini yoran durumlar, cevabını bilemediğin sorular, hangi seçimi yapman gerektiğini bilememek, bir hata yapmaktan korkmak ama aynı zamanda cesaret göstermeyi istemek...
Belkide durup kendimizi dinlemeliyiz.
"Kendinle baş başa kalıp kendin için dua et."🖤