Aslı Apaydın

Aslı Apaydın
@Iamaasli
Bakabiliyorsan,gör. Görebiliyorsan,fark et.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi.Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihinlerimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.
"..şu gerçeği unutmayın;tek önemli vakit vardir;içinde bulunduğunuz o an. O an en önemli vakittir , çünkü sadece o an elimizden birşey gelebilir."
Bugün insanların en muhtaç oldukları siyaset değil;doğruluk , dürüstlük ve hoşgörüdür. Bu da imanla ve Allah korkusuyla mümkündür.
Bir kitabı okurken geçen iki saatin,ömrümün birçok senelerinden daha dolu , daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım