Aa

Sonra büyükannemin kiraz ağacını kesmek zorunda kaldık, çünkü ağaç bitleri yüzünden hastalandı. Bence sadece yapraklarını kesmek yeterli olurdu, çünkü biz okulda bitlenince saçlarımızı kesiyorlar, bizi öldürmüyorlar...
Reklam
Artık arkadaş olamayışımız onları üzüyordu. Büyüyünce arkadaşların değişebileceğini ve yalan söylemeyen kişilerle arkadaşlık yapmanın daha iyi olduğunu bilmiyorlar mı?
Eğer büyük olsaydım bu tür şeyleri kendi paramla satın alabilirdim. Ama büyümeyi beklersem geç kalırım. Gözlerimdeki karanlık benden daha hızlı büyüyor.
Söylendiğine göre bazılarının gözündeki ışık yaşlandıklarında bazılarının ki ise daha erken sönüyormuş...
Peki ya ben? Bana kim okuyacak? Karanlıkta kaldığımda ve annemle babam işteyken bana kim hikâye okuyacak?
Reklam