Bütün çocuklar karanlıktan korkar.
Karanlık, içinde insanı yakalayıp sessizce yiyen canavarların olduğu, kapıları ve pencereleri olmayan bir odadır.
Ama ben sadece kendi karanlığımdan, yani gözlerimin içindeki karanlıktan korkuyorum.
Perihan Abla'nın mahallesinde ki mazbut yaşamdan, yalı ve köşklerde başka bir yerde yaşayamayan Türk tipi aileye nasıl da geçiverdik! Senaryo yazarları nasıl dünyalarda yaşıyorlar böyle. Dizilerdeki ailelerin fertleri yemek yemekten arta kalan zamanlarında birbirini yok etmek için plan yapıyor. "Vallahi iyi ki fakiriz, Allah korumuş zenginleşmemişiz" dedirtiyorlar insana!