Can Yücel diyor ya hani; "Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan."
Bu sözün üstüne ise en uygun şeyi sanırım Oğuz Atay'ın dizelerinde buldum; "Gitmek çözüm değil de insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki."