📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-- Şurada genç bir kız oturuyordu gördün mü ?
-Görmedim ne olmuş ?
--Şimdiye kadar bende görmemiştim!
-Saçmalıyor musun?
--Gevezeliği bırak . Şu anda ömrümün en ehemmiyetli dakikalarını yaşıyorum. Hislerim beni şimdiye kadar asla aldatmamıştır. Müthiş bir şey oldu veya olacak . Şurada gördüğüm genç kız , bana daha dünyaya gelmeden , daha dünyanın , daha kainatın teşekkül ettiği sıralardan tanıdığım birisi gibi geldi . Sana nasıl anlatabilirim . İlk görüşte deli gibi aşık oldum , yanıyorum , tutuşuyorum gibi laflar mı söyleyeyim ? Fakat işin tuhaf yanı bunlardan başka da söyleyecek sözüm yok . Hatta burada seninle nasıl durup çene çaldığıma hayret ediyorum. Bundan sonra ömrümün bir dakikasını bile ondan uzakta geçmesi benim için ölüm demektir .. Şu kalabalığın içine gözlerim kapalı olarak karışsam bir kuvvet beni muhakkak , hiç şaşırtmadan , doğru ona götürecektir.
Gözlerin etrafa memnuniyetle bakar ve sende gevezelik edecek bir arkadaş aramaya başlarsın . İşte iki gözüm , ciltlerle kitabın ,saatlerce tefekkürün yapamadığı işi iki kirli kağıt başarır... Günün birinde ya çıldıracağız ya dünyaya hakim olacağız . Şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim .
Hayat beni sıkıyor ... Her şey beni sıkıyor. Mektep , profesörler , dersler , arkadaşlar .. Hele kızlar ... Hepsi beni sıkıyor .. Hemde kusturacak kadar... Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim. İnsan bir şey yapmalı öyle bir şey ki ... Yoksa hiçbir şey yapmamalı . Düşünüyorum: Elimizden ne yapmak gelir ? Hiç ...