Sezgin ÖĞÜT

Sezgin ÖĞÜT
@Janjan21
"Yalnız kalmak tehlikelidir...bir insan yalnız kaldığında özgür düşünmeye başlar... Bu da 'devrim' demektir.
Alıntı
Sezgin ÖĞÜT
Yalnızlığa… 🍷☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu apartmanlar var ya, bunların içlerinde doğanlar büyüyenler canavar olurlar canavar. Bu böylesine zevksiz, hantal, pis yerde oturan, doğup büyüyen insandan hayır çıkar mı? Bir ters düşünceye varacağım, Dadaloğluna gerici diyen akli evveller, hem de sosyalizm adına gerici diyen akli evveller kızacaklar, horlayacaklar ama aldırmayın siz onlara, yaşasın gecekondular, diyeceğim. Güzelim, hünerli, cana yakın, insanca gecekondular.../ syf :177
Sayfa 177·Kitabı okudu
Mihrican isimli okura yanıt verildi
Sezgin ÖĞÜT
Gecekondu’da doğdum, büyüdüm. Her şey yer sofrasında gelirdi önümüze…Apartmanlara her şey masalarda, altın tepsilerde geldiler. O kuduz köpek gibi düşünen beyinleri beş parasız ettik!
Bir kadın güzel değilse eğer ,’çok güzel gözleriniz var ,çok güzel saçlarınız var .’derler
Sayfa 48·Kitabı okudu
Sezgin ÖĞÜT
Böyle bir kadına aşık olmuştum sonra :)
İnsanın kendi içini bilmek istemesi fakat nedense bir türlü bilememesini kastediyorum. İnsanın kendini bilinmez bir başkası olarak hissetmesi , kendine tanıması gereken bir yabancı gibi bakması …
Sayfa 30·Kitabı okudu
Sezgin ÖĞÜT
Favori dizimdir :)