"Cinayeti engelleyebilmek için bir şeyler yapabilecekken yapmayanların çoğu, namus sorunlarının ancak faciada rol almış kişilerin erişebildiği kutsal alanlar olduğu bahanesiyle kendilerini avutmuşlardı."
"Bir defasında şöyle demişti şeytan bana: Tanrının da var kendi cehennemi; insanlara duyduğu sevgi. Tanrı öldü, insana acımasından öldü Tanrı!" deyip ekliyor: "Sözünü ettiklerinin hiçbiri yok: Ne şeytan, ne de cehennem. Ruhun bedeninden önce ölmüş olacak, korkma artık!"
Seccadeye tapanlar eşek değil de nedirler?
Küfelerle riya çamuru yüklenirler gezerler.
İşin kötüsü, din perdesi arkasında bunlar,
Müslüman geçinirken gâvurdan beterler.