📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Friedrich Nietzsche'nin saçma görüşleri olduğunu biliyordum ama yinede önyargı ile yaklasmamak için bu kitabını okuyayım dedim ve sonuç kii bu benim şahsi fikrim: vasat. Kitabında sıkça kullanmaya başvurduğu aforizmaları son derece yersiz, sürekli genelleyici anlatım üslubu, üslubunda oldukça egoist ve kendi düşüncelerinin aksini savunanları aptal görmesi, dini inancı ne olursa olsun hergangi bir inanca sahip ve Tanrıya inanan insanları kafasız görmesi ve objektif anlatım çizgisinden ayrılması eserini begenmeme nedenlerimden oldu diyebilirim...