Yaşam yalpalı bir denizdi. Bir gün siyahsa bir gün beyazdı. Siyah günler beyaz günleri, beyaz günler siyah günleri anlamlı hale getiriyordu. Siyah beyaz karışımıydı hayat. Griydi. Her gün beyaz olsa mutluluktan mutsuz olurdu insan. Her gün siyah olsa dayanamazdı yaşamaya. Demek ki hayatın gri olmasının bir anlamı vardı. O anlam insanda gizliydi. O gizi bulmaya çalışıyordu insan. Hayatı boyunca onun peşinde idi. Özünün, gizinin, anlamının peşindeydi.....
Zordu insan olmak. Her gün bu hayata katlanmak.. Ama güzeldi de. Sevgi ile birlikte güzeldi. Sevgi olmasa çekilmezdi bu dünya. Sevilen ve seven insanlar her şeye katlanabilirdi......