Nur

Nur
@Kankeytooo
Reklamları okumam. Okusaydım, tüm zamanımı bir şeyler istemekle geçirirdim.
Sayfa 12 - Aylak Adam·Kitabı okudu
Reklam
Garip kaderime gülümsedim; Tatlı bir gülümseme. Eski neşemi kaybetmediğimi göstermek için. Sonra durgunlaştım. Neden?
Sayfa 37·Kitabı okudu
Yalnızlığı yaşayan insanların, kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.
Edebiyat
''...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
Sayfa 73 - İletişim Yayınları
Edebiyat