Hıçkırarak , ağlayarak okuduğum bir kitap oldu.
İnsanın yüreğine o kadar çok işliyor ki ...
Savaşların , menfaatlerin , din ayrımlarının gerçek bir dostluğu asla yıkamayacağı ele alınmış.
İnsanların yaşadığı baskı , çekilen acılar, toplama kampları ...
Ne kadar büyük bir yıkımın olduğu gözler önünde. Güzel bir hayat dersi veriyor . Okunmak için değil! Anlamak için okunması gereken bir eser. Dostluk saf ve minik kalplerde şekil buluyor.
İyi okumalar . :)