- Captain , gözleriniz kıpkırmızı! Yoksa ağladınız mı ?
- Neden ağlayayım ,madam?
_ A, siz hiç ağlamaz mısınız?
_ Hayır, asla alışık değilim.
_0 halde bilseniz hayatta
ne büyük bir zevkten mahrumsunuz! Ağlamak, ağlamak bu
tatlı bir şey ...
Bu, yağmurun bir yaz günü kuru ve kızgın toprak üzerine yağışı gibi bir şey...