D.Kaya

D.Kaya

, bir kitap okudu
8/10
·280 syf.·
Beğendi
·
2025 14. kitabı
Fakir Baykurt
8.5/10 · 7,3bin okunma
Reklam
"Gücenik güceniği saçının telinden tanır" demiştim, gözlerimi usulca indirerek suskunluğuna. Yüzünü camlardan toplayıp dönmüştün uzun yolculuğundan. Gülüşün, derin bir göl menevişlenmesiydi. "Sözcükler çok cılız bir terazidir yüreğin yükünü tartmada" demiştin; "gücenik elbette tanır güceniği, canına yapışmış durgunluktan."
Sayfa 114·Kitabı okudu
Anlamıştı ki aşk, inkar edilmez bir iyilik ve doğruluk kaynağı olduğu kadar, aşırılık ya da yanlış anlama halinde çirkinliklerin, sahteliklerin de kaynağıdır. İyi tarafı hangisi, kötü tarafı hangisi idi? İki taraf birbirinden nerede ayrılıyordu?
Sayfa 567·Kitabı okudu