Büşra

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okur İtirafları
İtiraf ediyorum: 4 yıl önce okuduğum Bülbülü Öldürmek kitabını aslında hiç sevmemiştim fakat insanların tepki vermesinden çekindiğim için yüksek puan vermiştim. (neyse ki sonradan bu sorunu aştım :d) Var mı sizin de böyle okur itiraflarınız?
Edebiyat
Büşra
İtiraf ediyorum Canan Tan kitaplarını keyif alarak okumuştum. 😂🤭