Adam Fawer in ikinci kitabı.
İlk kitabı olan Olasılıksız kadar muhteşem değil.
Fakat yine de güzel ve okunası bir kitap.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Ben üçüncü kitabı okumadım.
Genel anlamda üçüncü kitabı bu ve ilk kitabı kadar tutmadı diye düşünüyorum.
Adam bu arada dördüncü kitabı çıkardı o ayrı mesele.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Serinin okuduğum doeduncu kitabı.
Bundan sonraki eserleri okumadim.
Bu diğerleri kadar sarmadı benim fakat yine de temposu güzel bir eserdi.
Polisiye gerilim severler kesinlikle okumalı.
Ben fiziki olarak elde ettiğim zaman diğerlerini de okuyacağım.
Hepsini tavsiye ederim.
E kitap okumayı sevmiyorum.
Kitap kütüphanemde olmalı...
Yeniden bir kitap okumak isteseydim bu tarzda kesinlikle bu kitabı ve Olasılıksız isimli kitabı yeniden okurdum.
Kurgusu,hayal gücü muhteşem.
Betimlemeler ve örgü güzel.
Fakat tarihsel tutarsızlık mevcut.
Hasan Sabbah, Ömer Hayyam ve Nizamülmülk okul arkadaşı gibi anlatıyor.
Oysa tarihe baktığımızda bunun kurgu olduğunu üçünün aynı dönemde olmadığını görüyoruz.
Buna takıntım yok diyorsanız kesinlikle okuyun.
Serinin üçüncü kitabı.
Yine farklı bir cinayet.
Farklı kurban farklı şüpheliler.
Ve yine dedektif Gurney.
Tarzı ile bu konuda farklı bir yazar John Verdon
kesinlikle okuyun
Pişman olmayacaksınız.
Yıllar önce genç bir dostum vermişti kitabı hediye olarak.
Hâlâ kitaplıkta yerini korur.
Genel anlamda güzel bir eser ve iyi bir yazar.
Dip not olarak belirtmek isterim ki "herkes öldürür sevdiğini" dizeleri Oscar Wilde in bizzat erkek sevgilisi için yazdığı dizelerdir.
Bizim Türk dizilerinde farklı anlatılır.
Dizilere pek aldanmayın.
Kitap okuyun.