Şimdi çok iyi anladım ki , zübük bir tane değil , biz hepimiz birer zübüğüz.Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa , bizler de birer zübük olmasak , aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi.Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip işte başımıza böyle zübükler çıkarıyor
“ Yüz binlerce insan avuç içi kadar bir yere toplanıp üst üste yaşadıkları toprak parçasını çirkinleştirmek için var güçleriyle çalışmış olsalar; üzerinde hiç bir şey yetişmesin diye her yanına taş dikmiş, filizlenen her otu kökünden koparmış, çevredeki tüm ağaçları kesmiş, tüm hayvanları, kuşları uzaklaştırmış olsalar bile gene de ilkbahar ilkbahardı…”
“ İnsanlık , sevgiyi ve yapılan kötülükleri affetmeyi öğreten kurtarıcısının öğütlerini unutmuş ve en önemli üstünlüğünün birbirini öldürme sanatında olduğuna inanmış gibiydi “
“ Sevgi yüce bir öğretmendir,elde etmek gerek onu.Ancak elde edilmesi çok güçtür.Uzun çaba ister.Çünkü kısa bir süre için değil,aralıksız sevmek gerekir.Gelgeç bir sevgiyi herkes,adi bir cani bile duyabilir . “