Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Xəqani Oruc

Əlinin eyni zamanda müharib, şücaətli və vəli xüsusiyyətlərinə sahib olması xüsusən şiələr arasında onun adı ətrafında məziyyətlərin təşəkkülünə səbəb olmuşdur. Məs., Siffin döyüşündən bəhs edən Məsudi (Muruc, IV, səh. 376) bizə Əlinin bir gündə öz əli ilə 523 adam öldürdüyünü xəbər verir. Daha sonra onun haqqında fövqəltəbii bir çox şeylər deyilmişdir. Məs., onun necə Zülfəqqar (xalq dilində Zülfiqar) adlı qılıncı ilə atlıları yəhərlərindən düşürmədən başlarını bədənlərindən ayırdığı, ya da bədənlərini ikiyə böldüyü hekayət edilir. O, qorxmadan, dimdik düşmənini gözləyən, sadəcə qolunun bir uzadılmasında 33 düşməni yerə sərən bir qəhrəman kimi təsəvvür edilir.
Reklam
Genellikle bugün kabul edilen kurama göre, yazı ilk kez Sümer toplumu tarafından ticaretin ulaştığı düzeyin artık kişinin hafızasında tutulamayacak miktar ve karmaşıklığa varması sonucu icat edilmiştir.
Biyolojide mütasyon dediğimiz bu olayın bir başka çeşidini kulaktan kulağa oyununu oynarken gö­rebiliriz.

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Deistlərin Allahı faktiki hakimiyyətdən məhrum olan konstitusion hökmdar kimi görünür
CİN - tüstüsüz alovdan və havadan yaranan fantastik vücud. Qədim ərəb folklorunda və Quranda tez-tez adı çəkilir. Müsəlmanlar hesab edirlər ki, cin insan dərrakəsinə və ehtiraslarına malik olub, xeyirli və şərli işləri görə bilir, insanların və heyvanların müxtəlif cildlərinə girməyi bacarır. Müsəlman əfsanəsinə görə Məhəmməd peyğəmbər cinlər dəstəsinə moizə oxumuşdur
Reklam
insan canı Allahdan alır və sonra Allah axirət dünyasında əbədi həyat sürmək üçün canı insanın bədənindən geriyə çağırır. Canın bədəndən getməsi bədənin ölməsinin səbəbi hesab olunur. Canın bədəndən müvəqqəti ayrılması guya yuxu görmənin mahiyyətini izah edir
AZAN - əslində "bildirmə" deməkdi və cümə namazına və 5 dəfə salata(namaza) dəvəti ifadə edən sözdü. Müsəlman ənənəsinə görə, Peyğəmbəri Mədinəyə girişindən az sonra, hicrətin1 və 2-ci ilində, möminlərə namaz vaxtını bildirmək üçün ən uyğun tərzi səhabələrilə müzakirə etdi. Bəziləri od yandırmaq, boru çalmaq və ya təbil vurmaq təklifetdilər. Abdullah ibn Zeyd adlı səhabələrdən biri də yuxusunda bir adamın məscid damından müsəlmanları namaza çağırdığını gördüyünü söylədi. Ömər salatı elan üçün bu üsulu tövsiyə etdi və orada olanlar onunla razılaşdıqları üçün Peyğəmbərin əmri ilə azan şəkli belətəyin edildi. Bundan sonra Bilal möminləri bu minvalla namaza dəvət etdi
AYƏ (ər. "möcüzə") - Quranın hərsurəsinin tərkib hissəsini təşkil edənmisra. Bir neçə sözdən ibarət olan cümlədir, az hallarda mürəkkəb olur. Ayələrin birləşməsi adətən qafiyələnir
Bir baxarsan mənə məstanə gözün qan eylər, Saçların aşiqi əhvalı-pərişan eylər. Gül ləbindən bir ömür dərdimə dərman eylər, Elə bir busə əta, xəstə sağalsın getsin. Zalım əğyar qura bilməz bizə həsrət tələsin, Görməyibdir fələyin gözləri yarın beləsin. Sevgisi varlığıma cilvə saçıb, nur ələsin, Eşqi ruhumda çoxaldıqca çoxalsın getsin.
Sübh edərsən günü heyran, gecələr mahi-muniri, Gözünün sədqəsi ahu, saçının müşk əsiri. Sənə şəhzadələrin sərvəri, sultani, əmiri, Mənə aşiqlərin ən xatiri-naşadi deyərlər, Desələr Məcnuna tay, mən evi bərbadi, deyərlər. Nə cavanlıq yaşadım mən, elə gənclikdə qocaldım, Səni gündən xəbər aldım, səni aydan xəbər aldım. Sinəm üstən neçə qəm dağı qopardıb yerə saldım, Mənə də indiki əsrin yeni Fərhadı deyərlər, Buna nakam qalan eşqin acı fəryadı deyərlər.
Reklam
Bitir, ey gülüzlüm, ömrüm bitir intizari-eşqi Gəlir ətri-baği-cənnət tuta laləzari eşqi Nə görür gözüm fənadı, nə var etibarsızdı Əsl etibarlılardan götür etibari-eşqi Səni harda görsəm, ey Şah, öpərəm qədəmlərindən Böyüyər kiçilməyiylə Vüqarın vüqari-eşqi
Mənim də yaraşıqlı xətdən xoşum gəlmir, həqiqət həmişə üstündən xətt çəkilmiş cümlələrdə gizlənir
Heç kimin içində səs yox idi, Xanbala dayının radiosu kimi adamların içində ancaq xırıltı var idi. Qəribə burasındadır ki, elə adamı ümidləndirən də bu xırıltıdır. Elə bilirsən səs gələcək, ancaq yoxdur. Adamların içində səs yoxa çıxmışdı, hamının səsini almışdılar, hamının səsini batırmışdılar
Saqqaldan nə istəyirlər
Kəriş, qurban olum, saqqal adamın nə kədərləndiyini göstərir, nə də sevindiyini. Adamı qara örtüyə bürüyüb hər şeydən təcrid edir. İnsan təklənir. Sonra da Nadir kimi hasarın dalında qalır - bibim də atam kimi danışır, ağzından çıxan hər sözə fəlsəfi məna yükləyir - saqqal adamın içinin aynasıdır, başına dönüm. Bibin sənə qurban, saqqalını qırxdır. Saqqal əvvəl adamın içində hasara çevrilir. Fərqlilik adamı hər şeydən ayırır, evdən-eşikdən perik salır.
Sanki bolt qaykaya gündə yüz dəfə bağlanır, açılır. Axırda da qaykanın rəzbəsi sarvat olur, bolt qaykanın içində boş-boşuna fırlanır. Bu insanlar da sarvat olmuş qayka kimi neçə illərdən bəri öz-özlərinə fırlanırlar.
123 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.