Yok artık ya. Ilk defa çok övülen bir kitabın gerçekten tüm övgüleri hak ettiğini gördüm. O ne güzel bir betimlemedir. Benim gibi edebiyat özürlü birine bile bu kadar iyi geldiyse, varın siz düşünün. O nasıl güzel bir sevgi. SubhanAllah. Bir de bu sevgiyi hic tadamayacaklar, tatmak istemeyecekler var. Ne zor. Insan acıyı sever mi? Bu acıyı çok seveceksiniz. Garanti ediyorum. Çok hoştu çok..
DulJean-Louis Fournier · Yapı Kredi Yayınları · 20256,7bin okunma
Ya sen ne güzel hanımsın Şermin Hanimcim ya.
Her öyküden sonra yeni öyküye hemen gecemiyorsunuz. Okudugunuz öykü yüreğinize bir yerlerde kalıyordu. Hele bir Muazzez vardi ki..
Yüreğimiz yumuşacık oldu eşimle.
Ne diyeyim. Tabiki okuyun okutun.