Zirveye çıktıktan sonra, başka bir dağın zirvesini beğenirsiniz bazen. İçinizdeki bir ses oraya tırmanmak için yeniden vadiye inmenizi söyler, diğer ses itiraz eder:"Bir daha o başladığın yerin şartlarına dönemezsin! " Bu ikilemde kalanların bazıları vadideki kadar cesur ve gözükara olamadığını görür, çünkü kaybedecek bir şeyleri vardır artık. Sahip oldukları onlara sahip olmaya başlamıştır!