Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu nedenle mutlu olduğumuzda ruhsal olarak daha sağlıklı hissederiz, hüznümuzu içimize attığımız için ise ruhsal olarak çöküntüye gireriz. Mutluluklar paylaştıkça çoğaldığı gibi hüzünlerde paylaştıkça azalır, çünkü insanın insana ihtiyacı vardır. Önemli olan hangi acımızı kiminle paylaşacağımızdır.
Nergis
@Narcissus82
·
İnsan mutluluğunu ifade ederken binlerce kelimeden faydalanıp laf cambazlıkları yapabiliyor. Aynı insan, hüznünü ifade ederken ise uygun kelimeleri bulmakta hep zorlanır. Acıyla yüzleşmekten ve yüzleştiğimiz acıyı ifade etmekten kaçınırız. Mutluluğu içime atıyorum diyen birini duydunuz mu hiç? Mutluluğunu saklamazsın. Hüznün için ise içinde bir yerde bir kumbaran mutlaka vardır...
"Eminim ki herkesin sırları vardır" dedi peder. Özellikle de olmadığını söyleyenlerin. Hayatta hiçbir şeyden utanç ya da sıkıntı duymadan yaşamak mümkün değil.