Kitabı okurken hissettiğim en yoğun duygu "öfke" idi .İnsanlığımı sorguladım, kendime kızdım, ön yargılarla dolu zihinlerimize kızdım... Bilmediğimiz ama bildiğini sandığımız,yaşamadığımız hatta yaşayamayacağımız şeyler hakkında ne kadar çok ahkam kesebiliyoruz.Dinin,dinlerin arkasına sığınıp nasıl bu kadar canavarlaşabiliyoruz? Anlayamıyorum. Algılayamıyorum.Evet bu bir kitap ama yaşananlar sadece kurgu mu? Hiç sanmıyorum.