kitapblog

kitapblog
@Kitaprafya33
Kader gayrete aşıktır.
"Avucumun içinde bir kelebek var, canlı mı ölü mü? Bilge adam cevap vermeden önce uzun süre kızın gözlerine bakmış, bakmış ve cevaplamış: "Senin ellerinde kızım.Senin ellerinde..." Aynı hayat gibi...
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben, bir insanı ilk görüşte ya severim ya sevmem. Sonradan bu ilk hissimin değişikliğini hiç hatırlamıyorum.
Kitaplar insanların hallerinde, raflarda durduğundan daha şık durur.
Ya bu hayat çok sayıda ihtimalden sadece biriyse?
Okumak kadar tatlı bir şey yok başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor.