80 sayfalık, 40 dk'da okuyup bitirdiğim akıcı bir şiir kitabıydı. Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Ve ilk kitap kadar sevdim diyebilirim. Yoğun duygu barındıran şiirlerdi. Daha çok aşk temalıydı. Kitapta beni en çok etkileyen kısım "Vasiyetimdir" bölümüydü.
Buraya en sevdiğim şiirlerden ikisini bırakıyorum.
Gitmek isteyene gitmek istediği yol gösterin, Varsın birlikte yürümediğiniz yollar olsun.
Varsın birlikte dinlemediğiniz şarkılar olsun. Niye biliyor musun?
O kirli yolda yürümektense,
O kirli insanla geçeceğine o yolu hiç kat etme daha iyi...
Karanlık sokakları aydınlatan güzelliğin,
Güneşsiz günlere çiçek açtıran gözlerin,
Bir bana çare olmayan sevgisizliğin,
Bir de beni sevemeyişin.