İnsanın azınlıkta olması , tek kișilik bir azınlık olsa bile, deli olduğu anlamına gelmiyordu .Bir doğru vardı birde doğru olmayan ; doğruya sarıldığın zaman , tüm dünyayı karșına bile alsan , deli olmuyordun .'
* İçimizde șeytan yok ... İçimizde aciz var ... Tembellik var... İradesizlik , bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir șey : hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.