Züleyha

Züleyha
@Kitapseverbirgonca
Kitap okuyarak dünyadan biraz olsun uzaklașabiliyorum.
İnsanın azınlıkta olması , tek kișilik bir azınlık olsa bile, deli olduğu anlamına gelmiyordu .Bir doğru vardı birde doğru olmayan ; doğruya sarıldığın zaman , tüm dünyayı karșına bile alsan , deli olmuyordun .'
1000Kitap
Reklam
* İçimizde șeytan yok ... İçimizde aciz var ... Tembellik var... İradesizlik , bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir șey : hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
1000Kitap
Zira hepimiz yașamla bağını az yada çok kaybetmiș , kör topal idare eden insanlarız.
1000Kitap
Honore de Balzac Her acının bir öğretisi vardır.
1000Kitap
Cemal Süreya Bu dünyadaki en güçlü insanlar kimlerdir diye sorsanız kendi ayakları üstünde duran kadınlar derim .
1000Kitap