naz

naz
@Kitaptuelll
carpe diem!
Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
-Hani yarınlar daha güzel olurmuş diyorlardı Olric. Bu yaşadığımız günde dünün yarını değil mi? -Kandırıyorlar efendim, kandırıyorlar...
Ne söylediğinizi, biraz da nasıl söylediğiniz belirler.
“Hayat böyle,” dedi Martin, “her zaman güzel olmuyor.”