Kitabı yine bir öneriyle aldım ve iyikide almışım. Kitabın konusu pinti ve kitabın ismi de olduğu gibi cimri bir babanın çocuklarıyla arasındaki ilişki ve paraya verdiği önem anlatılıyor. Gerçekten çok komik bir kitap. Arada kahkahaya bile tutulabiliyorsunuz. Bence önyargınız varsa hemen bundan uzaklaşmalı ve bu kitabı okumalısın. :)